Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T15:59:53+01:00
Mój kolega ma na imię Kubai ma 12lat.
Jest miły i życzliwy. Pomoże w karzdej sprawie. Kiedyś jak miałem problem z jednym zadaniem z matematyki porosiłem Anke o pomoc, a ona powiedziała mi że mam to zrobić sam. A jak poprosiłem Kube to odrazu mi pomógł. Wyjaśnił mi wszystko powoli i momógł rozwiązać kolejne zadania. Ten czas minoł mi naprawde fajnie. Lepiej go z nim spędziłem niż spędził bym go z Anką. Kiedyś przyszedłem do niego na prawie cały dzień czas minoł mi naprawde szybka. Robiliśmy wiele różnych rzeczy. Jak graliśmy w badmingtona to on wszystko mi wyjaśnił, bo ja nic niewiedziałem. Puźniej jak graliśmy to nawet dał mi kilka razy wygrać. Po kilku minutach przyszła Anka i niewiadomo czego. Nikt jej nie zapraszał. Ale postanowiliśmy z nią zagrać. Podczas gry kiedy nic mi niewychodziło ona za każdym razem wydzierała się na mnie. Nikt z klasy Anki nie lubił wręcz nienawidził. Kubę lubił każdy, ale ja byłem jego najlepszym kolegą.
Takiego kolegę życzę każdemu.
203 2 203
2010-03-14T16:01:20+01:00
Mój kolega jest wspaniały. nigdy dotąd nie spotkałem takiego człowieka jaj Adam. Zawsze moge na niego liczyć, w każdej sytuacji zwrócić sie do niego o pomoc. To wielkie szczescie spotkac kogos takiego na swojej drodze. Mam ogromną nadzieje że po zakonczeniu nauki w szkole nadal bedziemy utrzymywac znajomosc.
54 3 54
2010-03-14T16:03:21+01:00
Mój kolega ma krótkie blond włosy i niebieskie oczy, które wyglają jak powierzchnia morza. Jest on wysoki i chudy. Jednak nie wygląda źle. Powiedziałabym nawet, że jest ładny. Jego wyraz twarzy zawsze jest przyjazny i miły - uśmiecha się do każdego. Bardzo mi się to podoba. Charakter nie różni się od wyglądu. Jest gładki - bez żadnej skazy.
177 4 177