Mam podkreślić imiesłowy przymiotnikowe. Tak w komputerze to się raczej nie da, ale proszę o wypisanie ich.

gorąca woda, spacerująca dziewczyna, piękne drzewa, ukryte skarby, pobrudzone ręce, brudne ściany, słony smak, emitowany program, zabawni ludzie, rozbawieni goście

Trzeba też pamiętać, że niektóre z nich to przymiotniki, a nie imiesłowy. Z góry dzięki ;p

PS. Te podkreślenia same wyskoczyły od tych reklam. To nie ma nic wspólnego z zadaniem i podkreślaniem imiesłowów ;)

2

Odpowiedzi

2009-10-25T13:20:32+01:00
Gorąca[czynny], spacerująca[czynny], pobrudzone[bierny] (chyba)
i chyba koniec ;p
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T13:49:34+01:00
Spacerująca ukryte pobrudzone emitowany rozbawieni
2 3 2