Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:06:28+01:00
45 zł = 2,25x /:2,25
x = 20
45 - 20 = 25
odp Jeden z podręczników kosztuje 20 zł, a drugi 25 zł.
2010-03-14T16:08:34+01:00
45 zł = 21/4 x /:2 1/4
x = 20

45 - 20 = 25
2010-03-14T16:08:40+01:00
Tańszy podręcznik - 25%x
droższy podręcznik - x

25%x+x =45
2i 1/4 x= 45 /:9/4
x=45* 4/9
x=20 = tańszy podręcznik

20*1/4 = 5

20+5=25 -droższy podręcznik

pozdrawiam :)