Odpowiedzi

2010-03-14T16:10:56+01:00
80 cm x 60 cm x 40cm
8 dm x 6 dm x 4 dm
V = 192 dm³ = 192 litry

1 szklanka ma objętość ¼ l.

n - liczba szklanek

n = V/¼
n = 768 szklanek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:18:50+01:00
Dane Szukane
a=80cm Vakwarium=?
b=60cm ilosc szklanek=?
c=40cm

Vakwarium=a x b x c
Va=80x60x40
Va=192000cm3
Va=192l
1/2Va=96l

ilosc szklanek=96:1/4
ilosc szklanek=24

Odp:Aby napełnić akwerium do połowy, trzeba wlać 24 szklanki wody..
Prosze:D