Odpowiedzi

2010-03-14T16:14:04+01:00
Skrętoległe
- Miłorząb dwuklapowy
- Jarzębina

Naprzeciwległe
- Paproć
- Przetacznik

Okółkowe
- Gnidosz okółkowy
- Moczarka

5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:16:33+01:00
Skrętoległe;
-Rozchodnik ostry
-Żywokost lekarski
-Lucerna sierpowata
naprzeciwległe;
-moczarki
-trzmielina pospolita
- lilak pospolity
okółkowe;
-skrzyp
- moczarka kanadyjska
- marzanka wonna
Proszę i Liczę an najwięcej:)_)
12 4 12