Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:21:56+01:00
A)
x 0 1 2
y 0 5 10

b)
x 0 1 2
y 0 -1/2 -1

c)
x 0 1 2
y 0 3 6
2010-03-14T16:24:29+01:00
A) y=5x
b) y=-1/2x
c) y=3x

ad).1.
*wyznaczymy dowolne x, czyli ta górna tabelka: -2,-1,1,2,3...
*odpowiednio będą przyjmowały, czyli ta dolna kolumna: dla -2 jest -10, dla -1 jest -5, dla 1 jest 5, dla 2 jest 10, dla 3 jest 13

ad).2.
*x= -4,-2,1/2,2,4
*y= dla -4 jest 2, dla -2 jest 1, dla 1/2 jest -1/4, dla 2 jest -1, dla 4 jest -2.

ad).3
* x=-2,-1,0,1,2,
*y= dla -2 jest -6, dla -1 jest -3, dla 0 jest 0, dla 1 jest 3, dla 2 jest 6.