Odpowiedzi

2010-03-14T16:13:57+01:00
ZAPROSZENIE!!!!


Serdecznie zapraszamy szanowną panią dyrektor na wystawę poświęconą twórczości Argedego fredera. Wystawa odbędzie się w sali nr 14 w najbliższy poniedziałek (03.03,2010.). Będziemy zaszczyceni pani wizytą.

klasa IIIa



Pozdrawiam :P
16 5 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:15:52+01:00
Zaproszenie !

Serdecznie zapraszam na wspaniałą wystawe poświęcona twórczości Argedego Fredry, która odbiedzie się 21 marca 2010r. o godzinie 18.15. w Muzeum Czartoryskich na ulicy Głównej w Warszawie.
Odbiedzie się również wykład na temat życia Argedego Fredry.

Wszystkich chętnych serdecznie zapraszamy.


Organizatorzy:
Dyrektor Gimnazjum nr.10 w Warszawie
kl. 3 ,,b''
2 5 2