Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:15:21+01:00
Objetość kontenera wynos 8 m sześciennych. Ponieważ jest sześcianem, to krawędź boczna kontenera wynosi 2m bo 2*2*2=8
Obliczmy powierzchnię
6*2*2=24m kwadratowe
Malujemy podwónie czyli do pomalowania jest 2*24 m kwadratowe
P=2*24=48
1 litr wystarcza na 8 m kwad, to:
48:8= 6
Na pomalowanie kontenera potrzeba 6 l farby
2010-03-14T16:21:13+01:00
V - objętość kontenera = 8 m³
a - długość boku kontenera = ³√8 = 2 m
P - pole powierzchni kontenera = 6a² = 6 razy 2² = 6 razy 4 = 24 m²
poniewąż malujemy wewnątrz to 24 razy 2 = 48 m²
48/8 = 6 l
odp
potrzeba 6 l farby