Pani Hania postanowiła sama uszyć spódnicę,korzystając z gotowego wykroju. Kupiła w tym celu 1,25 m materiału.Następinie doszła do wniosku,że uszyje jeszcze żakiet.

a)Ile metrów materiału musi dokupić pani Hania,jeżeli na żakiet potrzebuje o 0,95 m materiału więcej niż na spódnicę?

b)Ile metrów materiału wykorzystała pani Hania łącznie na uszycie cajej garsonki czyli spódnicy z żakietem?

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T16:21:36+01:00
A)1,25+0,95=2,20cm
b)1,25+2,20=3,45
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:24:19+01:00
A
1,25+0,95=2,20
Pani Hania musi dokupi 2,20m materiału

b
1,25+2,20=3,45
Pni Hania użyje łacznie 3,45m materiału