Druga prędkość kosmiczna ( pierwiastek z 2gR= 11.2 km/s) to:
a. minimalna prędkość początkowa ciała wystrzelonego na Księżyc
b. prędkość początkowa niezbędna do osiągnięcia Słońca
c. minimalna prędkość początkowa ciała niezbędna do tego, by opuściło ono obszar przyciągania ziemskiego

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:42:17+01:00
C. minimalna prędkość początkowa ciała niezbędna do tego, by opuściło ono obszar przyciągania ziemskiego
2010-03-14T18:42:27+01:00
C. minimalna prędkośc początkowa ciała niezbędna do tego, aby opuściło ono obszar przyciągania ziemskiego