Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:27:03+01:00
Właścicielu restauracji ! miejscowość,data

Na wstępie tego listu chciałbym Pana serdecznie pozdrowić.
Otóż piszę do Pana ten list , by opisać co wydarzyło się 12 marca 2010 r. Kiedy tego dnia przyszłem do Pana restauracji wydarzyło się coś dla mnie bardzo przykrego. W pizzy , którą mi podano zauważyłem włos . Zawsze ta restauracja była dla mnie bardzo czysta i z chęcią do niej przychodziłem razem ze znajomymi czy rodziną . Jest mi bardzo przykro , że się zawiodłam . Chciałabym , aby Pan przeanalizował tą sprawę.
Zwracam się z prośbą o zwrot kosztów za tą pizzę .
Na tym kończę. Myślę , że pozytywnie rozpatrzy Pan tą sprawę i szybko doczekam się zwrotu pieniędzy za tą pizze. Zostawiam numer konta : (numer konta)
Antek (nazwisko)
2010-03-14T16:27:50+01:00
Szanowny Panie Kowalski

Będąc tydzień temu w pańskiej restauracji zamówiłam u pana szaszłyki.Niedość, że długi czas na nie oczekiwałam to na dodatek były one surowe i niedoprawione. W zamian porażki pańsiego personelu uważam, iż powinien pan ię jakoś zrehabilitować. Oczekuje w zamian jakiegoś oficjalnego zaproszenia na dobry obiad.
Pozdrawiam.
z poważaniem
G Balcer.