Odpowiedzi

2010-03-14T16:22:53+01:00
X+y=36
0,5x+1,5y=32

x=36-y
0,5x+1,5y=32

x=36-y
36-y +0,5x+1,5y=32

x=36-y
y=18+0,5x

x=36-18+0,5x
y=18+0,5x





Jest to równanie
x liczba butelek 1,5l
y liczba butelek 0,5l
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:25:52+01:00
Małe butelki - x
duże butelki - y

x+y = 36
0,5x+ 1,5y = 32

x= 36 - y
0,5(36-y)+1,5y = 32

18-0,5y+1,5y=32
-0,5y+1,5y=32-18
y=14

x=36 - 14
x= 22

kupiono 22 male butelki i 14 duzych.