Odpowiedzi

2010-03-14T16:17:55+01:00
Poniewarz pod wpływem wysokiej temperatury zachdzi zjawisko dyfuzji i gdy rozgrzejemy puszkę za mocno puszka może wybuchnąć.
2010-03-14T16:21:27+01:00
Na większości dezodorantów jest takie ostrzeżenie, ponieważ pojemniki z dezodorantami są pod ciśnieniem, co po nagrzaniu grozi wybuchem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:25:26+01:00
Jest to pojemnik pod ciśnieniem . gdy ogrzeje się za bardzo grozi wybuchem ponieważ rośnie w nim ciśnienie