Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T16:17:05+01:00
Gdy sprawdzam pogodę na necie, to zawsze tutaj: http://pogoda.onet.pl/. Mają dokładny opis pogody.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T16:26:37+01:00
Warszawa - temp. 3 stopnie, śnieg nie pada, nie leży, chmury
Gdynia - temp. 2 stopnie, śnieg nie pada, nie leży, przejaśnienia
Katowice - temp. 2 stopnie, pada śnieg z deszczem, chmury z przejaśnieniami, śnieg trochę leży(1.1mm)
Kraków - temp. 2 stopnie, pada śnieg z deszczem, chmury z przejaśnieniami, śnieg trochę leży(0.7mm)
Zielona Góra - temp. 3 stopnie, pada śnieg z deszczem, chmury z przejaśnieniami, śnieg trochę leży(0,9mm)

powodzonka i liczę na naj;)
1 5 1
2010-03-14T16:38:21+01:00
Warszawa - jeszcze 10 minut temu padał snieg ;) co oznacza, że leżał, jest zachmurzenie, 0 stopni celsj. ;)