Odpowiedzi

2010-03-14T16:17:28+01:00
Moim zdaniem zlotousty to osoba ktora sie pieknie wyraza, uzywa slow ktore nas przykowaja
3 4 3
2010-03-14T16:19:08+01:00
Taki, którego słowa są przepełnione mądrością, nadzwyczaj błyskotliwy, godny, by to, co powiedział było gratyfikowane. Autor złotych myśli, sentencji itp.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:20:00+01:00
Złotousty-człowiek z którego ust wychodzą same piękne rzeczy .Człowiek pięknie mówiący .
2 4 2