Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:19:43+01:00
Malowniczy hotel apartamentowy Alexandros znajduje się w nadmorskiej miejscowości Maleme, leżącej w zachodniej części północnego wybrzeża Krety. Niewielki kompleks wypoczynkowy charakteryzuje się bardzo dobrą lokalizacją blisko plaży i centrum miasteczka z restauracjami, tradycyjnymi tawernami, sklepami i innymi miejscami rozrywek i turystycznych atrakcji. Przytulny hotel składa się z piętrowych willi rozmieszczonych wokół odkrytego basenu otoczonego tarasem słonecznym z miejscami do opalania. Kameralny obiekt utrzymany jest w śródziemnomorskim stylu i mieści przestronne pokoje gościnne typu studia i apartamenty. Przytulne pokoje posiadają gustownie urządzone wnętrza o pastelowych barwach. Nowoczesny wystrój i niezbędne udogodnienia zapewniają wygodę podczas beztroskich wakacji na słonecznej wyspie.




LOKALIZACJA:

w Maleme, 300 m od plaży, w pobliżu centrum miejscowości, 28 km od lotniska.



PLAŻA:

publiczna, piaszczysta, łagodne zejście, przejście przez ulicę, zagospodarowana, parasole (płatne), leżaki (płatne).



SPORT I FITNESS:

rzutki (płatne).



DLA DZIECI:

brodzik.



WYŻYWIENIE:

śniadania w formie bufetu.



DODATKOWE INFORMACJE:

17 km od miasta Chania.


Serdecznie zapraszamy !
1 5 1
2010-03-14T16:19:52+01:00
Zapraszamy do skorzystania z naszej bogatej oferty wyjazdów indywidualnych na wyspy greckie: Kretę, Rodos, Korfu i Santorini.

Po podaniu nam swoich preferencji, oczekiwań na konkretne życzenie przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę składającą się z:
- przelotu tanimi liniami do Aten, na Kretę, Rodos lub Korfu,
- noclegu w wybranym hotelu/apartamencie u greckich przyjaciół w domowej atmosferze
- wynajmie samochodu w renomowanej wypożyczalni Autoway i podstawieniu go bezpośrednio na lotnisko.

Możliwe są także pobyty łączone Kreta+Rodos lub Kreta+Santorini.
Dodatkowo każdy klient Autoway Polska otrzyma opis miejsc wartych odwiedzenia podczas samodzielnego zwiedzania Krety i Rodos wynajętym autem.
Liczymy na to iż dzięki naszej pomocy wyspy greckie staną się Państwu bliższe i zawsze będziecie chcieli tam wracać aby spędzać na nich wakacje swojego życia!
Kontakt
[email protected]
2010-03-14T16:19:59+01:00
Http://www.eccoholiday.com/?page=5&direction=5.23&gclid=COi71MnEuKACFQRgZwodjWesUQ

tutaj znajdziesz oferte wyjazdu na krete :)

Największa wyspa Grecji położona jest na granicy Morza Kreteńskiego i Śródziemnego, stanowiąc najbardziej wysunięty na południe przyczółek Europy. Ma 250 km długości i 15 do 60 km szerokości. Liczy sobie ponad 600 tys. mieszkańców i zajmuje powierzchnię ponad 8 tys. km2. Stolicą Krety oraz największym miastem na wyspie (około 100 tys. mieszkańców) jest Heraklion. Cztery duże pasma górskie sprawiają, że krajobraz Krety jest niezwykle urozmaicony. U stóp gór rozciągają się żyzne niziny z gajami oliwnymi, winnicami i polami kukurydzianymi. Niziny przechodzą w płaskie równiny, skaliste wybrzeże i piaszczyste plaże.