Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:23:47+01:00
3x+2y=19
5x-y=10/·2
3x+2y=19
10x-2y=20
13x=39
x=3
2y+9=19
y=5

x-y-3=0
2x+3y-11=0
x-y-3=2x+3y-11/+y+11
x+8=2x+4y
x+4y=8
x=y+3
5y+3=8
y=1
x=4

Nie wiem czy dobrze D:
2010-03-14T16:30:36+01:00
3x+2y=19
5x-y=10
-y=10-5x
y=-10+5x→y=-10+5×3=5
3x+2×(-10+5x)=19
13x=39 x=3
x=3 y=5


x-y-3=0
2x+3y-11=0
x=3+y→y=3+1=4
2(3+y)+3y=11
6+2y+3y=11
5y=5 x=4
y=1 y=1