Odpowiedzi

2009-10-25T13:20:44+01:00
P=1,21π
P=πr²
1,21π=πr² /:π
1,21=r² /√
r=1,1 dm
l=2πr
l=2π*1,1
l=2,2π dm
2009-10-25T13:23:36+01:00
Pole P=πr²
obwód Ob=2πr
r-promień
czyli 1,21π=πr² /:π
r²=1,21
r=√1,21=1,1dm

teraz
Ob=2*1,1*π=2,2πdm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T14:23:56+01:00
Promień - r
obwód koła - 2πr
Pole koła - πr²

PROMIEŃ:

P = 1,21π
πr² = 1,21π / :π
r² = 1,21
r = √1,21
r = 1,1

OBWÓD:

r = 1,1
Ob = 2πr

Ob = 2π1,1
Ob = 2,2π dm

Odp. Promień wynosi 1,1 a obwód 2,2 π dm.
4 5 4