Odpowiedzi

2010-03-14T16:20:33+01:00
1. Ponieważ jest tam ona szczera
2. Zazwyczaj są szczęśliwe zakończenia
3. Miłość bez skazy
35 1 35
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:31:21+01:00
Potwierdzające:
- W literaturze miłość pokazana ejst jako ta bez skazy
- W pewnym sensie wywiera "ciśnienie" na czytelnikach ("Wszyscy sa zakochani, jak też muszę")
- Literatura pokazuje nam, jak "pwinna"wyglądac miłość

Zaprzeczajace:
- Miłość pochodzi z człowieka, nie z książek
- Wielkie dzieła powstały pod wpływem ludzkiej miłości, a nie odwrotnie
20 4 20