Odpowiedzi

2010-03-14T16:23:39+01:00
UWAGA!
Ogłaszam wszystkim że panna Danusia Jurandówna jest
najpiękniejszą i najcnotniejszą panną na
całym świecie.
Pozdrawiam:
Zbyszko z Bogdańca
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:24:53+01:00
Jestem tak zachwycony,że aż nie potrafie wyraźić tego co czuje. Chciałem powiadomić wszystkich państwa, że Danusia Jurandówna jest najcudowniejszą kobieta jaką kiedykolwiek spotkałem. Jest najpiekniejsza, najcnotniejsza dziewczyna na swiecie. Jej włosy tak cudownie mienią się w słoncu.. Jej oczy świecą jak gwiazdy. Codziennie coraz bardziej. Tylko ona potrafi zachować się w kazdej sytuacji tak jak należy, jest naprawde najcudowniejsza kobietą na świecie !




Zbyszek z Bogdańca.