Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:26:01+01:00
V=m/d

m=500g
d= 21 410kg/m3

21 410kg/m3 x 1000/1 000 000=21.410g/cm3

v= 500/21,410=23,3535

albo;

dane; szukane;
Q= 21410 kg/m3 V-?
m=500g(kg)=500x0,001=0,5 kg


Q(ro)= m:V ---> V= m: Q(ro) =0,5 kg : 21410 kg/m3=0,0000233 m3

liczę na najj^^
6 3 6
2010-03-14T16:26:27+01:00
V=m/d

m=500g
d=21 410 kg/m³

21 410kg/m³ ×1000/1000000= 21.410g/cm³
v= 500/21.410=24,3535cm³
v=24cm³( w przybliżeniu)
Liczę na naj...^^
Pozdro!!!!xD

4 5 4
2010-03-14T16:29:08+01:00
Dane: Szukane: Wzory:
m= 500 g V=? m= ξ * V / :ξ
ξ=21090 kg/m3 V=m:ξ
ξ= 21,090g/cm3 V= 500g : 21,090g/
cm3
V= 24 cm3 (w przybliżeniu)


(gramy się skracają)
3 2 3