Odpowiedzi

2010-03-14T16:29:52+01:00
1. gwiazda będąca na schyłkowym etapie ewolucji;
2. jest to niewielki obiekt astronomiczny emitujący m.in promieniowanie widzialne;
Miłej nauki ;) Pzd.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:30:19+01:00
Czerwony olbrzym-jest to faza ewolucji gwiazdy. Ma duże rozmiary i jak sama nazwa wskazuje jest czerwona. Charakteryzuje się niską temperaturą powierzchni i gęstości.

biały karzeł- końcowa faza ewoluowania gwiazdy.
2 3 2