Zad.1
Uporzątkuj wymionione w ramce substancje , biorąc pod uwagę ich stan skupienia.
drewno,cukier,mleko,para wodna,sól,tlen,woda,żelazo

Ciała stałe-
Ciecze-
Gazy-

zad.2
W utrzymaniu zdrowia ważna jest profilaktyka , czyli zapobieganie chorobom.Wymień cztery działania profilaktyczne.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:28:54+01:00
Zad.1
Uporzątkuj wymionione w ramce substancje , biorąc pod uwagę ich stan skupienia.


Ciała stałe-drewno,cukier,sól,żelazo
Ciecze-,mleko,woda
Gazy-,para wodna,tlen

zad.2
W utrzymaniu zdrowia ważna jest profilaktyka , czyli zapobieganie chorobom.Wymień cztery działania profilaktyczne.
1 zdrowe odżywianie
2 sport
3 regularne wizyty u lekarza
4 unikanie stresów
2010-03-14T16:30:22+01:00
Ciała stałe - drewno, cukier, sól, żelazo
ciecze - mleko, woda
gazy - para wodna, tlen

przykłady działań profilaktycznych :
utrwalanie prawidłowych wzorców zdrowego stylu życia
wczesne wykrycie choroby i leczenie jej
kontrolowanie czynników ryzyka
szczepienia profilaktyczne
2010-03-14T16:31:35+01:00
Stan stały-drewno,cukier,sól,żelazo
stan ciekły-mleko,woda
stan gazowy-para wodna,tlen

zad 2.
częste badania,szczepienia,cytologia,mammografia.