Egulują procesy zachodzące w organiźmie, nie są źródłem energii: A. białka B. cukry C. witaminy D. tłuszcze

Do zwierząt roślinożernych należa:
A. małpa,świnia, kot
B. żyrafa,jeleń, chrabąszcz
C. dzik, koń, krowa
D. mucha,komar,sarna

Bezpośrednim źródłem energi dla mięśni jest:
A. tkanka tłuszczowa
B. glikogen
C. kwasy tłuszczowe
D. glukoza

3

Odpowiedzi

2010-03-14T16:29:11+01:00
2010-03-14T16:29:29+01:00
Białka witaminy

1.
b,c

2.d
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:30:16+01:00