Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:43:59+01:00
(Sorki ale coś nie moge właczyć cyrylicy, więc zadnaie będzie z polskimi literami)
6:00 Ja wstaju rano utrom. Potom ja idu w bannuju i odjewajus. (Wstaję wcześnie rano. Potem idę do łązienki i ubieram się.)
6:10 Ja idu w kuchniu. Zawtrak gotowit mama. Potom ja jedu w szkołu. (Idę do kuchni. Śniadanie robi mama. Potem jadę do szkoły)
8:00 Ja sieżu na urokach do 15:00. Kogda ja prichożu domoj, obied uże na stolie. (Siedzę na lekcjach do 15. Kiedy przychodze do domu, obiad już jest na stole)
16:00 Poslje obieda ja gotowlju uroki, poslje idu k drugu (podrugu). (Po obiedzie odrabiam lekcje, a po tym idę do kolegi (koleżanki))
19:00 Ja igram w komputernyje igry. Ja toże ljublju "brodot" po internetu. (Gram w komputerowe gry. Lubię też surfować po internecie)
22:00 Pozdnii wiecierom ja łożus spat'. (Późnym wieczorem kładę sie spać)
22 2 22
2010-03-14T16:53:23+01:00
Ето мой день. Я встаю в семь часов утра. Потом я умываюсь, деваюсь и завтракаю. В школу я ровно к девяти. После школы я обедаю, занимаюсь спортом или играю на компьютере. В восемь часов после обеда я делаю уроки. Потом я гуляю с сабакой. Когда я уже дома я часто смотрю телевизор или путешествую по Интернету. В девять часов я ужинаю. После ужнна я чистю зубы. Я ложаюсь спать в одиннадцать часов ночи.

samodzielnie układane :)
pozdrawiam
26 4 26