POTRZEBNA PILNA POMOC!!!
dev C++
petle for w szczegolnosci.
zadania typu:
Napisz program drukujący n liczb postaci: -1, 2, -4, 8, -16, 32 ... Program ma powtarzać wielokrotnie swoje działanie.
w piatek mam klasowke(19.03.) potrzebne mi wyjasnienie z deka(pomoc w zrobieniu zadan), pisac na priv jak cos. -rozliczymy się ;d

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:47:31+01:00
Program wraz z komentarzami zamieszczam w załączniku. Kod należy przekopiować do środowiska Dev C++ do nowego projektu.
W razie pytań proszę o kontakt prywatną wiadomością.
2010-03-14T17:03:14+01:00
Kilka przykładów zadań masz w załczniku jak cos to pisz priv