Odpowiedzi

2010-03-14T16:36:24+01:00
Zapraszam Cię na bal maskowy który odbędzie się dnia ......... o godzinie ............ w sali nr ............
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:39:29+01:00
Zaproszenie
serdecznie zapraszamy na wspaniały dla kazdego szkolny bal maskowy,ktory odbedzie sie 15.03.2010r w szkole nr 15 w krakowie.Poczatek balu od godz 17.

Serdecznie zapraszamy
Samorząd szkolny z nauczycielami