Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:37:38+01:00
Św paweł po nawruceniu wcielał w zycie swoje własne słowa nie daj sie zwycięzać złu ale zło dobrem zwyciężaj. Św paweł odwdzięczał sie dobrem i życzliwością na wszystkie cierpienia które mu zadano, nie bał się nadstawić policzka za bliżniego.
2010-03-14T16:57:49+01:00
Zasade aby zło dobrem zwycieżać wcelał w soje życie bardzo w cześto.Jednak jedna z histori utkwiłam mi w pamieci.Gdy zostało poztrzelony przez pewnego meżyczyzne był gotów mu to wybaczyc a nawet udał sie do więzienia aby go odwiedzić.Byłam pełna podziwu dla jego zachowania,.POtrafił zapomnieć o złu jaki mu wyrządzono i wszystko wybaczyć.