Odpowiedzi

2010-03-14T16:39:57+01:00
Trzeba mieć zalożony czepek
trzeba mieć klapki na stopach
nie wolno sikać do basenu (od tego są toalety!) ;p
nie wolno biegać gdyz mozna sie poślizgnąć
2010-03-14T16:40:50+01:00
1. Jeśli jest to basen np. w szkole to noszenie czepka
2.Noszenie klapek gdyż można zarazić się grzybicą
3.Jednoczęściowy strój
4.Opukanie się przed i po wyjściu z wody
5.Nie skakanie z słupków bez zgody ratownika
6.Zachowywanie się np. nie chlapać nieznajomych czy próba zdjęcia komuś stroju
7.Dbać o bezpieczeństwo swoje
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:44:52+01:00
1. You should have swimming cap.
2.You can not running around swimming pool.
3.You can not jump into water .
4.You should wear flip-flops.
5.You can not bring food.
6.You can not bring drinks.