Odpowiedzi

2009-10-25T13:29:57+01:00
Ale jakie to jest .. ? czyzby ' podaj definicje wspolrzednych geograficznych'?
2009-10-25T13:32:17+01:00
Ale jakie zadanie? tzn. w jakiej książce i która klasa?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T13:50:21+01:00
Nie wiem czy dobrze ,ale jeżeli jesteś w 1 gimnazjum to :
a)*) Grob nieznanego zolnierza -B4
*) Katedra św.Jana -C1
*)Teatr Wielki - B3
*)Pałac Stasznica -D5
b) J.Moliea i Sonatoreka
c)4,5 cz*260m=1170m
Odp:Rzeczywista odległość w linii prostej wynosi 1170 m
d) Znajduje się na północnym-zaczodzie
e)A2
1 5 1