Odpowiedzi

2010-03-14T16:41:55+01:00
Recepta:
1.Dużo leżeć.
2.Zażywać zioła.
3.Nie przemęczać się.
4.W razie poważnych oznaków zgłosić się do medyka.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:42:02+01:00
- ój drogi. Cierpisz na Bardzo ciężką chorobe gripoze magnoze. Ale nie martw cię uzdrawie cię ale musisz przygotowac magiczna miksture. Do kotła wlej 2l wody gotuj aż zacznie wrzeć. Następnie wlej olej z wątroby rekina,i dodaj oczy nietoperza. mieszaj do momętu kiedu cicz zabarwi się na zolto. Natępnie przynieś 5 młodych listków miety i tyle samo listków babki lekarskej. posiekaj je bardzo drobno i wrzuć do kotł. Stojac nad kotłem wypowiedz zaklęcie "bum tiryraka klum" i napi sie 3 łyzki wrzątku. Ta mikstura odrazu podstawi Cię na nogi
1 1 1