Gdybym był książką była by to...
Napisz dwuminutowe wystąpienie na ten temat... Bardzo proszę o pomoc daje za to dużo punktów... Jest mi to potrzebne na jutro... Pomóżcie... Ma si w tym znaleźć dlaczego warto dana książkę przeczytać co można się z niej dowiedzieć o życiu... Ksiazka dowolna ale żeby nie była to lektura

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T16:48:06+01:00
Gdybym był ksiązkom była by to ksiązka Przygodowa Ponieważ dużo osób takie ksiązki czyta , warto jest ją przeczycać , ponieważ jest wiele scen z akcja która się ciekawie toczą.Znajduja się takze sceny z których duzo się można nauczyc np: Z ksiązki Harry Potter można się nauczyc że warto mieć przyjaciół którzy szybko przybiegną ci z Pomoca

eh Moze byc ?? :) Pozdro
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:52:21+01:00
Gdybym była książką byłabym jakąś przygodową. Naprzykład 'Anią z Zielonego Wzgórza'. Jest to książka o dziewczynie , która przeżywa różne przygody.
Nie ma rodziców , wychowuje ją rodzina zastępcza ale jednak ma dużo powodów do radości.
Jest to książka głównie dla dziewczyn. Każda z nich mogłabyć właśnie Anią.
Przedstawia nam dni z życia każdej nastolatki.
Jest to książka w połowie oparta na faktach.
Nie chciałabym być książką która opowiada o śmierci , smutku i cierpieniu gdyż jest to bardzo przygnębiające.
1 3 1