Witam

mam prosbe: zaproszenie po niemiecku o tresci:
Witam zapraszam Cie Tomku a moje 15 urodziny ktore odbeda sie 20 maja o godzinie 18 w moim domu. Wsrod zaproszonych bedzie cala klasai wiele innych osob. Bardzo prosze o przybycie. BArtek

z gory thx i oczywiscie tresc moze sie roznic o przetlumaczonego przez was tekstu oby niebylo tyko wielu bledów:D

2

Odpowiedzi

2010-03-14T16:46:48+01:00
Witam zapraszam Cie Tomek und mein 15 Geburtstag am 20. Mai wird auf 18 statt in meinem Haus. Unter den Eingeladenen werden in. klasai viele andere Menschen. Sehr bitte zu kommen. Bartek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:59:29+01:00
Einladung
Am samstag mache ich Party.
Anfang 16.00 uhr Ende 22 uhr
Kommst du ?
Deine Bartek
P.S. Bring bitte etwas zu trinken und sassetten CDs mit !

chyba dobrze :) (99%) dawno temu juz to miałam :P