Mięśnie gladkie i mięsień poprzecznie prążkowany serca kurczą się niezależnie od naszej woli, natomiast skurcz mięśni poprzecznie prążkowanych szkieletowych jest zależny. Która z wymienionych właściwości jest istotna dla człowieka podczas snu lub utraty przytomności? Uzasadnij odpowiedź

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T13:51:47+01:00
Podczas snu i braku przytomności intotne są skurcze mięśni poprzecznie prążkowanych serca, ponieważ kurcza się one niezaleznie od naszej woli i nie musimy ich kontrolować. Ważne jest to dlatego że praca serca bez tych mięśni byłaby niemożliwa, zarówno jak i kontrola nad nimi.
11 4 11
2009-10-25T14:46:11+01:00
Mięśnie gladkie i mięsień poprzecznie prążkowany serca kurczą się niezależnie od naszej woli, ta wlasciwosc
5 2 5
  • Użytkownik Zadane
2009-10-25T15:18:00+01:00
Dla człowieka podczas snu lub utraty przytomności istotną rolę pełnią niezależne skórcze mięsienia poprzecznie prążkowanego serca, dlatego bo puki bije serce (jest krążenie) to organizm żyje.
5 4 5