Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:53:38+01:00
1.Nie jest trudna do zrobienia fujarka. Robi się ją z gałęzi wierzby.Żeby kora ładnie zeszła,należy ją w odpowiednim miejscu naciąć, a później delikatnie opukać. Kiedy uda ci się zdjąć korę, robisz scyzorykiem odpowiednie nacięcia w drewnie. Zrobisz to wszystko bez problemu.
2. 1 - Podobnie jak opisał Bingola ale z ośmioma szklankami (albo większymi, cienkimi kieliszkami). Po ich "nastrojeniu" delikatnie pocierając ich brzegi wilgotnym palcem uzyskasz piękne, delikatnie brzmiące 'szklane' dźwięki.
2 - Butelki przygotowac tak jak opisał Bingola ale grać nie uderzajac w nie, tylko dmuchając do nich z boku tak jak na flecie. Otrzymasz instrument podobny do fletni Pana, brzmiący jak flet niskiego stroju.
3 - Ładnie można grać na grzebieniu...
4 - ... a także na pile.
3. 1 - Podobnie jak opisał Bingola ale z ośmioma szklankami (albo większymi, cienkimi kieliszkami). Po ich "nastrojeniu" delikatnie pocierając ich brzegi wilgotnym palcem uzyskasz piękne, delikatnie brzmiące 'szklane' dźwięki.
2 - Butelki przygotowac tak jak opisał Bingola ale grać nie uderzajac w nie, tylko dmuchając do nich z boku tak jak na flecie. Otrzymasz instrument podobny do fletni Pana, brzmiący jak flet niskiego stroju.
3 - Ładnie można grać na grzebieniu...
4 - ... a także na pile.
2010-03-14T16:53:45+01:00
Wez z kuchni pudełko od masła lub słoik obklej go kolorowym papierem wsyp groch lub fasolę bądz grubą kasze i nakęć zakrętkę i jest grzechotka