Pierwszego dnia pobytu na zimowisku Grzegorz wraz z kolegami
poszedł zapoznać się z ofertą wyciągów . Na otrzymanej ulotce znalazł plan wyciągów wykonywany skali 1 :15000 . Jak długi jest w rzeczywistości wyciąg , który na planie ma długość 4 cm

A. 4000cm B. 6000cm C. 37,5m D. 600m

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T16:53:52+01:00
1cm na mapie to 15000 w terenie
4cm = x

x =60000 cm= 600m
1 5 1
2010-03-14T16:55:04+01:00
1:15000
4: ?

4x15000:1 = 60000 cm .