Odpowiedzi

2010-03-14T17:00:19+01:00
PRL
Roman Malinowski
III RP
Wiesław Chrzanowski
Józef Oleksy
Józef Zych (poseł PSL)
Maciej Płażyński (poseł niezrzeszony)
Marek Borowski (poseł SdPl)
Włodzimierz Cimoszewicz (senator niezależny)
Marek Jurek
Ludwik Dorn (poseł Polski Plus)

Obecny Marszałek :
Bronisław Komorowski Po.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:01:05+01:00
Sejm
- Bronisław Komorowski-PRL- marszałek
- Stefan Niesiołowski- PO wicemarszałek
- Ewa Kierzkowska-PSL- wicemarszałek
- Krzysztof Putna PIS- wicemarszałek
- Jerzy Szmajdziński SLD- wicemarszałek

Senat
- Bogdan Borusewicz- PO- marszałek
- Maciej Płażyński PO- wicemarszałek
- Marek Ziółkowski-PO- wicemarszałek

;))
8 4 8