Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:06:01+01:00

9/16-1/16 1/2 1/2 1/2
___________ = _________= ________ = -------------=
(1/3)²-(1/2)² 1/9-1/4 4/36-9/36 -5/36


1/2 * 36/5= 18/5= -3⅗
2010-03-14T17:07:09+01:00
9/16-1/16
-------------------------=
(2/6-3/6)*(2/6+3/6)

1/2
---------------=
(-1/6)*(5/6)


1/2*(-36/5)= -5 i 3/5
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T17:07:18+01:00
₉ ₁
₋ - ₋
16 16

-------------------
(2 3 )( 2 3 )
₋ - ₋ ₋ + ₋
6 6 6 6


¼
----
- ⅙*5
---
6

¼
--
5
---
36

4*36
5

144:5=28,4
1 1 1