Odpowiedzi

2010-03-14T17:09:16+01:00
"PRZYJAŹŃ NIE ZNOSI ODDALENIA MIĘDZY LUDŹMI,GDYŻ JEST DŁUGĄ DROGĄ,KTÓRĄ MUSZĄ POKONAĆ RAZEM''.Każdy z nas ma swojego najlepszego przyjaciela.Moim zdaniem jeśli musimy wyjechać "gdzieś"a osoba bliska zostaje . Tak zostaje,ale w sensie "ciałem" duchem w naszym serce i myślami jest przy nas.Przechodzi przez naszą rozłąke razem z nami.Przeżywa podobne uczucia,wspiera się nawzajem.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T17:14:52+01:00
Myśl Waltera Benjamina mówi o tym, że w każdej przyjaźni chodzi o to, by iść przez życie razem. Przyjaciel to taka osoba, która jest zawsze obok, zawsze blisko. Przyjaźń nie znosi oddalenia między ludźmi, im jesteśmy dalej od siebie tym mniej nas łączy, a więcej dzieli.
2 4 2