Dopisz przedstawicieli do poszczególnych partii politycznych:
a)Platforma obywatelska (PO)
b) Prawo i Sprawiedliwość (PiS)
c)Polskie Stronnictwo Ludowe (PSL)
d)Sojusz Lewicy Demokratycznej(SLD)
e)Socjal Demokracja Polska (SDPL)
f)Samoobrona RP
g)Liga Polskich Rodzin(LPR)
h)Unia Pracy(UP)
i)Partia Demokratyczna - demokraci.pl

3

Odpowiedzi

2010-03-14T17:06:35+01:00
A) PO- Donald Tusk
b) Lech Kaczyński
c)Waldemar Pawlak
d) Grzegorz Napieralski
e) Wojciech Filemonowicz
f) Andrzej Lepper
g) Witold Bałażak
h) Waldemar Witkowski
i) Brygida Kuźniak
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T17:08:05+01:00
Liderzy

a)Platforma obywatelska (PO) : Donald Tusk
b) Prawo i Sprawiedliwość (PiS) : Jarosław Kaczyński
c)Polskie Stronnictwo Ludowe (PSL) : Waldemar Pawlak
d)Sojusz Lewicy Demokratycznej(SLD) : Grzegorz Napieralski
e)Socjal Demokracja Polska (SDPL) : Wojciech Filemonowicz
f)Samoobrona RP : Andrzej Leper
g)Liga Polskich Rodzin(LPR) : Witold Bałażak
h)Unia Pracy(UP) : Waldemar Witkowski
i)Partia Demokratyczna - demokraci.pl : Brygida Kuźniak
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:10:10+01:00
A.Donald Tusk,Bronisław Komorkowski
b.Lech Kaczyński
c.Waldemar Pawlak,Marek Sawicki
d.Grzegorz Napieralski
e.Marek Borowski,Tomasz Nałęcz
f.Andrzej Leper,
g.Dariusz Chmiel,Maria Sandecka
h.Marek Poniatowski.
i.Jarosław Słoń,Janusz Żak



;]]