Na ulotce były też informacje z historii narciarstwa . Grzegorz przeczytał , że w styczniu i lutym 1907 r powstały pierwsze polskie organizacje narciarskie : Karpackie Towarzystwo Narciarskie we Lwowie i Sekcja Narciarska Towarzystwa Tatrzańskiego w Zakopanem . W którym wieku powstały pierwsze organizacje narciarskie.

a. w XVIII wieku c. w XX wieku
b. w XIX wieku d. w XXI wieku

3

Odpowiedzi

2010-03-14T17:06:19+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:07:36+01:00
C. w XX wieku
bo wiek XX jest od roku 1901 - 2000
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T17:07:48+01:00