Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:07:41+01:00
Nokturn b-moll op. 9 nr 1 Nokturn Es-dur op. 9 nr 2 Nokturn H-dur op. 9 nr 3 Nokturn F-dur op. 15 nr 1 Nokturn Fis-dur op. 15 nr 2 Nokturn g-moll op. 15 nr 3 Nokturn cis-moll op. 27 nr 1 Nokturn Des-dur op. 27 nr 2 Nokturn H-dur op. 32 nr 1 Nokturn As-dur op. 32 nr 2 Nokturn g-moll op. 37 nr 1 Nokturn G-dur op. 37 nr 2 Nokturn c-moll op. 48 nr 1 Nokturn fis-moll op. 48 nr 2 Nokturn f-moll op. 55 nr 1 Nokturn Es-dur op. 55 nr 2 Nokturn H-dur op. 62 nr 1 Nokturn E-dur op. 62 nr 2 Nokturn e-moll [op. 72] Nokturn c-moll [op. posth.]
1 5 1
2010-03-14T17:09:43+01:00
1. Polonez As-dur
2. Walc As-dur
3. Ballade g-minor
4. Waltz A-flat major
5. Mazurka: g-minor , C-major, A-flat major, b-minor
6. Prelude: c-minor, B-major