Odpowiedzi

2010-03-14T17:13:05+01:00
Może być tak:


Szanowny Panie Prezydencie!
Zauważono, że osoby posiadające psy, nie sprzątają po nich. Wyprowadzają je w miejscach publicznych i niestety zwierzęta brudzą krajobraz miasta. Proponuję o wstawienie kamer w miejscach publicznych, jak na przykład w parkach miejskich. Mamy nadzieję, że to pomoże w ładnym krajobrazie miasta.
Mieszkańcy
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:24:28+01:00
Werona, 14,03,2010r.

Drogi Adamie!

Witaj mój najsłodszy. Bardzo dawno ze sobą nie pisaliśmy. Nie wiem nawet co u Ciebie słychać, czy jesteś zdrowy...
Nie tylko ja za Tobą bardzo tęsknię, mama oraz babcia nie mogą się doczekać kiedy wreszcie Cię ujrzą. Wiem, że pracujesz aktualnie na utrzymanie rodziny. Nasza córeczka Kasia, nawet bawiąc się laleczkami pyta o tatusia, kiedy wreszcie będzie mogła Go przytulic i pocałować. Dostałam wczoraj pracę i możesz spokojnie wracać do domu. Po woli zaczyna nam się powodzić, babcia dostaje wyższą emeryturę, i kończymy spłacać dług.
Kocham Cię i zawsze tak będzie. Tęsknie, całuje Cię mój ty Adamie.
Kochająca żona Ewa.
3 4 3