Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T17:10:31+01:00
Moja wymarzona szkola
To szkoła w ktorej nauczycielami sa uczniowie
Nie ma ocen
Darmowy sklepik
lekcje trwaja 5 minut a przerwt 45
Musi byc z nowych budynkow
zamaist zzeszytow laptopy
wszedzie sciagi
brak sprawdzianow
1 5 1
2010-03-14T17:11:58+01:00
Moja wymarzona szkoła nie rozpoczynałaby się o ósmej rano,ale o dziesiątej.Nauczyciele nie stawialiby uwag,ani nie krzyczeliby na uczniów.Limuzyna przyjeżdżałaby pod mój dom,aby zawieźć mnie do tej szkoły.Nie byłoby niewygodnych krzeseł,tylko bardzo wygodne fotele.Niestety to tylko moje marzenia........
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:15:13+01:00
Moja wymarzona szkoła była by bardzo luksusowa i nie chodziłoby się do niej tak często jak chodzimy teraz czyli 5 razy w tygodniu. Chodzilibyśmy do niej 2 razy w tygodniu albo 3 razy. Wakacje trwały by 3 miesiące a nawet 4 ;) . W szkole tej każdy by miał swoją szafkę na książki. Prysznice też by były,żeby było można się umyć po w-fie. Lekcje trwały by góra 30 minut a nie 45. Każdy w klasie miałby swój laptop. Kartkówki i sprawdziany byłyby rzadko. Szkoła ta miałaby również kilka boisk, na których można by było grać w piłkę nożną, koszykówkę, siatkówkę, hokej, piłkę ręczną, tenis. Tak wyglądałaby moja wymarzona szkoła. ;)
1 5 1