Odpowiedzi

2009-10-25T13:41:51+01:00
Włąściwa ochrona przyrody powinna polegac na tym aby nie powiękrzac dziury ozonowej i efektu cieplarnego
2009-10-25T13:45:19+01:00
Na tym polega ze nie można zaśmiecać lasów i i nie powiększać dziury ozonowej i robić więcej rezerwatów i ochrony roślin
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T13:59:42+01:00
1.tworzenie rezerwatów, parków narodowych2.ochrona gatunków zagrożonych wyginieciem3)zredukowanie liczby wydawanych spalin