Przetłumacz zdania na polski.

1. Zapomniałeś odrobić pracę domową.
2. Rzuciłam piłkę.
3. Wczoraj widziałam piękny dom.
4. Wieczorem czytałam książkę.
5. Na lekcji mówię po niemiecku.
6. Zapomnieliśmy iść do szkoły.
7. Rano zjedliście śniadanie.
8. Monika dała mi prezent.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:13:48+01:00
1. Vergessene Hausaufgaben.
2. Ich warf die Kugel.
3. Gestern sah ich ein schönes Haus.
4. Am Abend las ich ein Buch.
5. Auf der Unterricht Deutsch sprechen.
6. Wir haben vergessen, die Schule zu gehen.
7. Zjedliście Morgen Frühstück.
8. Monica gab mir ein Geschenk.
2010-03-14T17:14:09+01:00
Chyba na niemiecki bo z polskiego na polski sie nie da

na niemiecki :
1. Vergessene Hausaufgaben.
2. Ich warf die Kugel.
3. Gestern sah ich ein schönes Haus.
4. Am Abend las ich ein Buch.
5. Auf der Unterricht Deutsch sprechen.
6. Wir haben vergessen, die Schule zu gehen.
7. Zjedliście Morgen Frühstück.
8. Monica gab mir ein Geschenk.