Napiszcie mi cztery zdania z rzeczownikiem "kapelusz".W każdym zdaniu rzeczownik ten powinien wystąpić jako inna część zdania
(podmiot,przydawka,dopełnienie,okolicznik)..

Proszę o zdania..będę wdzięczna wszystkim i wybiorę najlepszą odpowiedź..Dużo PUNKTóW.!!!!!!!

3

Odpowiedzi

2010-03-14T17:14:29+01:00
Mój kapelusz jest przepiękny.
Nie będę nosić tego kapelusza!!
4 3 4
2010-03-14T17:15:52+01:00
Kapelusz jest częstym nakryciem głowy- podmiot
W kapeluszu jest każdemu dobrze-okolicznik
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:19:32+01:00
Kapelusz spadł i uszkodził materiał. - Podmiot

Wszyscy oglądają się za moim cennym kapeluszem. - Przydawka

Tata wkłada Kapelusz. - Dopełnienie

Jakościowo kapelusz jest tragiczny! -Okolicznik
4 4 4