Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:19:20+01:00
W moim ocjczystym kraju jest wiele zabytkowych miejsc. Jest wiele jezior a także graniczymy z morzem. Uważam że najbardziej najpięniejszymi miejscami w moim kraju są parki narodowe i liczne skupiska puszcz rozrastające się pod wplywem dzialalnosci czlowieka. W mojej ojczyźnie jest 23 parków krajobrazowych. Najbardziej lubię Wielkopolski prak narodowy i Bialowieski prak narodowy. Są tam liczne puszcze, zwierzęta itp. W mojej ojczyźnei podoba mi się też wiele miast naprzyklad takich jak Poznan, Warszawa, Augustów i Bielsko-Biała. Interesuje mnei także Zamość. Z mojego kraju mogę być dumny ponieważ, działa tu wiele parków i ekologicznych skupisk chroniących otaczający nas świat. Jestem dumny/a najbardziej z zabbytkó znajdujących się w kraju. Naprzyklad renesansowe budowle. Jednym z nich jest zabytkowy ratusz w Poznaniu a także też w Zamościu pałac i w Kóniku zamek w któym, według legend, w nocy podczas pełni księzyca porusza się korytarzami biała dama. Można być takżżę dumnym z wilu legend na temat kraju. Niektóe z nich są bardzo pomyslowe i w szczegolny sposob oddaja nature tego kraju. UWIELBIAM Legende o Syrence z Warszawy i o Smoku Wawelskim mieszkajacym na Wawelu.
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T17:23:04+01:00
Moja ojczyzna polska jest bardzo pieknym krajem.jest w niej wiele ciekawych miejsc in. stolica państwa - warszawa. w warszawie mozna zwiedzic pomnik syrenki. w polsce jest rowniez kilka innych ciekawych miast np. dwie dawne stolice polski gniezno i kraków.w naszym pięknym państwie jest bardzo dużo miejsc rozrywki min.teatry, w kturych każdy z was moze pokazać soje możliwości. przez Polskę płyną piękne rzeki. polska ma niezwykłą historie. wiele wydarzyło się na niektórych miejscach gdzie wasi znajomi zamieszkują.polska to piękny kraj.ma ona piękny hymn narodowy
1 5 1