Odpowiedzi

2009-10-25T13:43:18+01:00
S=25cm
v=10cm/s
t=?
Vp=0
t=2s/v
t=2*25cm podzielić na 10cm/s=50cm podzielić na 10cm/s=5s
;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T13:44:27+01:00
V = 10 cm/s
s = 25 cm

Ruch jednostajnie przyśpieszony bez prędkości początkowej, więc wzór na drogę przedstawia się następująco:

s = (a*t^2)/2

Przekształcamy wzór:

2s = a * t^2

t^2 = 2s/a

t = 2s/(a *t)
t = 2s/V
t= 2*25/10 = 50/10 = 5s

Odpowiedz 5s.