Odpowiedzi

2010-03-14T17:24:28+01:00
Hej.Ja bin ..... Meine Familie ist meine Großmutter, Großvater, Mutter, Vater, meine zwei Brüder und ich.
Meine Mutter rief mein Vater dieses ....., ......, ...., nach meiner Großmutter und Großvater benannt ........ Meine Brüder sind sehr lustig Jungen namens ....... und .......... Ich habe ..... Haar, ..... Augen. Mein Hobby ist ...... Meine Mama und Papa sind interessiert ....... Meine Großmutter und Großvater liebt ...., ...... Zusammen verbringen wir eine Freude.

w miejsce .... wstaw swoje informacje caałość oznacza:
Hej.Ja jestem..... Moja rodzina to babcia, dziadek, mama, tata, moi dwaj bracia i ja.
Mama nazywa się....., tata to......, babcia nosi imię...., a dziadek........ Moi bracia to bardzo weseli chłopcy, nazywają się....... i .......... Ja mam ..... włosy, ..... oczy. Moim hobby jest...... Moja mama z tatą interesują się....... Moja babcia kocha...., a dziadek...... Wspólnie spędzamy mile czas.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T17:27:18+01:00
Meine mutter heiBe magda und ist Verkauferin von beruf.
Maine Mutter ist 37 Jahre alt.
Maeine mutter horen musik gern

możesz tak o wszystkich napisac tylko zmien zainteresowania zawody i wiek.
autofahrer-kierowca samochodowy
Rad fahren-jeżdzic na roweze
schulerin-uczennica
horen musik-słuchac muzyki
malt-malowac
lehren-nauczyciel
rentner-rencista
jesli chcesz zrobic wyraz z r.meskiego na żenski to dodajesz końcówke in
mysle ze pani nauczycielka podawała rożne zawody zainteresowania wiec łatwo powymyslac.